به که دل باید بست ؟

کمی از روزها

به که دل باید بست ؟

کمی از روزها

دوست معمولی  دوست واقعی

 

یک دوست معمولی هیچ گاه نمی تواند گریه ی تو رو ببیند

یک دوست واقعی شانه هایش از گریه ی تو تر خواهد بود

دوست معمولی از دیر تماس گرفتن تو  دلگیر و ناراحت میشود

دوست واقعی می پرسد که چرا زودتر نتوانستی تماس بگیری.

دوست معمولی دوست دارد به مشکلات تو گوش دهد

دوست واقعی سعی در حل آنها میکند

دوست معمولی می پندارد که بعد از یک مرافعه دوستی شما تمام می شود

یک دوست واقعی میداند که بعد از یک مرافعه دوستی شما محکم تر می شود

یک دوست واقعی کسی است که وقتی همه تو را ترک کرده اند با تو می ماند

 

حالا ببین چندتا دوست واقعی داری؟؟؟

 

و این که خدایا به من رفیقی بده که با من گریه کند ؛ دوستی که با من بخندد را خودم پیدا می کنم!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
فرهاد جمعه 9 دی 1384 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.golemaryamgoleeshgh.persianblog.com

سلام وبلاگ زیبایی داری . دستت و بزار روی قلبت این ساعت عمرته که داره تیک تیک میکنه . جالبه همونی که بهت زندگی میده برات شمارش معکوس رو شروع کرده . وقت کردی به منم یه سری بزن

مجید شنبه 10 دی 1384 ساعت 09:43 ق.ظ http://majonline.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنون از حضورت در وبلاگم
امیدوارم من رو به عنوان دوست واقعی خودت تو قلبت راه بدی
فدای شما
بای

هرکول شنبه 10 دی 1384 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام عزیز دلم
امیدوارم همه اون مطالبی که درباره دوست واقعی نوشتی درباره خودت صدق کنه!

[ بدون نام ] یکشنبه 11 دی 1384 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام ... سلام
مثل همیشه زیبا... هر چی میگذره زیبا تر می نویسی
یا علی...

سیاوش دوشنبه 12 دی 1384 ساعت 09:38 ق.ظ http://doostaran.blogfa.com

سلام
دوستان شرح پریشانی من گوش کنید ....
داستان غم پنهانی من گوش کنید ....
قصه بی سرو سامانی من گوش کنید ...
و ....
انچنان ضربه‌ای از یک نفر که ادعا می‌کرد دوست واقعیه خوردم که هنوز دردشو احساس می‌کنم.
به نظر شما دوستی پیدا میشه که بخواد باهات گریه کنه؟
نه من که فکر نمی‌کنم همچین فرشته‌ای وجود داشته باشه!!!
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد