به که دل باید بست ؟

کمی از روزها

به که دل باید بست ؟

کمی از روزها

تقدیم به ...

 

در بهار سبز عاشق شدم

در بهار سبر عاشق شدم

تا برگ ریز پاییز

ولی اکنون که برگها می پژمرند

چگونه می توان  عاشق شد

قلب آدمی کوچک است

کوچکتر از آن که عشق و سرما ئ گرسنگی  با هم در آن جای بگیرد

*****

در وزهای آفتابی عاشق شدم

تا آخرین روزهای تابستان

ولی اکنون که برفهای می درخشند

چگونه می توان هنوز عاشق بود ؟

نه .

راه عشق و رنج از هم جداست .

*****

افسوس

دوستش داشتم

و هرگز باورم نمی شد

که این نیز مثل هر چیز دیگر

 خواهد گذشت .

و از شیرینی عشق

تنها رایحه ای تلخ

 در جان من باقی خواهد ماند . 

 

 در  بهار سبز عاشق شدم

نظرات 2 + ارسال نظر
Dj Hossein Lover جمعه 27 آبان 1384 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.NDbivafa.Blogfa.com

دوستان عزیز سلام.
امیدوارم که روزی برسه که نام وبلاگتون بر سر زبانها باشه.
تو زندگی هیچ وقت نا امید نشید و سعی کنید تمام حرفهایی که سالیان تو دلتون نگه داشتید رو به وبلاگتون انتقال بدید تا دلتون خالی بشه.
موفقیتون رو خواستارم
ارادتمند شما: Dj Hossein Lover

غریبه شنبه 28 آبان 1384 ساعت 07:20 ب.ظ

زیبا دارید شروع میکنید موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد